ღ♥ღخنده شکلاتیღ♥ღ

ღ♥ღخنده شکلاتیღ♥ღ

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 12984
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


5Dolls - I Mean You
مرجع کد آهنگ : ميهن کد


طنز جالب

يارو خيلي گشنش بوده, از پشت شيشه رستوران نگاه ميكنه يكي داره كباب ميخوره با انگشت ميزنه به شيشه ! يارو ميگه چته ؟ ميگه: پيازهم بخور

 

 

 

شماره ناشناس

 


ناشناس : سلام خوشگله ، دوست پسر داری ؟
-بله ، شما؟
-من داداشتم ، صبر کن بیام خونه به حسابت میرسم.

 

 


-------

 

 


شماره ناشناس بعدی :

 


-دوست پسر داری؟
-نه نه اصلا
-من دوست پسرتم ......واقعا که ...:(
-عزیزم به خدا فکر کردم که تو داداشمی !!!
- خوب داداشتم دیگه ، صبر کن خونه برسم من میدونم و تو...

 

 

 شب جلو تلویزیون خوابم برده بود
مامانم اومد ساعت 2 نصفه شب پتو انداخت روم بوسم کرد ، کلی هم قربون صدقم رفت

بعد موقع رفتن پامو لگد کرد، داد زدم و گفتم : اهههههههههههه پام داغون شد

جواب داد: خاک تو سرت کنن آخه اینجا جای خوابه

 

 

دیشب میخواستم برم دستشویی...بابام از پشت صدام کرد گفت: بیا ببین این چیه تو چشمم رفته؟... تا اومدم نیگا کنم منو هل داد خودش رفت دستشویی..  بابائه داریم؟

 

 

منطقِ پدرو مادر از تحصیل در دانشگاه: "این همه درس خوندی، درِ یه نایلون رو نمیتونی‌ باز کنی‌!

 

باز یه سوالی مغزمو پریشون کرد چرا جمعه انقدر به شنبه نزدیکه، ولی شنبه انقدر از جمعه دوره؟؟

 

خداییش جاذبه ای که سوراخ چاه توالت نسبت به گوشی داره
جاذبه ی زمین به سیب نداره
دیدم که میگمااااااا

 

خواهرم میخواد بهم زبان انگیلیسی آموزش بده میگه: همیشه یادت باشه پسرا هیزن پس واسه افراد مذکر his به کار میره

 

 

عمو زنجیر باف جان
ضمن عرض سلام و خسته نباشید
جهت زحمات بی دریغ شما بزرگوار
یک گِلگی داشتم از حضورتون ...
شما که زنجیر ما رو بافتی..؟
... پَه چرا پشت کوه انداختی..؟
مشکلتون دقیقاً چی بود؟
مرض داشتید این همه زنجیر بافته شده رو پشت کوه انداختید؟

 

 

رفیقم 2 تا دوست دختر داره اسمِ یکیشون پرستوئه؛ اسمِ اون یکی شیرین!
میخواست به پرستو اس ام اس بده نوشت:
"پرستوی من حالت چطوره؟؟" ولی اشتباهی فرستاد واسه شیرین!
اونوقت مارو میگی بجای این رفیقمون جفت کردیم !
اصلا پاپیون شد زیر گلومون! گفتیم الان یک بزن و بکشی میشه بیا و ببین!
شیرین زنگ زد به دوستم با حالت شـــــــاکی گفت:
خجالت نمیکش خیانتکارِ عوضی !؟ واقعا که خیلی آشغالی!
این رفیق ما هم با کمـــــــال خونسردی گفت:
تو لیاقت نداری من لوست کنم نازت کنم!
خلایق هرچه لایق! داشتم لوست میکردم بهت گفتم پرستوی من!
لیاقت نداری دیگه، واست متاسفم!
زااارت گوشیو قطع کرد !
حالا هی دختره زنگ میزد میگفت ببخشید! این محل نمیذاشت!

 

اگه ورزشی به نام "سگ دو" جز مسابقات المپیک 2012 بود حتما ما ایرانیا می تونستیم خودی نشون بدیم...!!!

 

 

ملت ایران خطاب به تخم مرغ :
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

 

به سلامتي مگس كه يادمون داد زياد كه دور كسي بگردي آخرش میرینه رو سرت...

 

 

از یه دختره پرسيدم : حالت چطوره ؟
گفت :ميجي يوجي !!

 

اولش فکر کردم داره چيني ژاپني حرف ميزنه
نگو منظورش اين بوده : مرسي ، تو چي..؟

 

 

زبان دخترای امروز

 

 

 

خوشگل = خوجل

خوبی = خوفی

جیگرتو بخورم = جیگلتو بخولم

عشق منی = عجق منی

قربونت برم = قلبونت بلم

چطوری؟ = تطولی؟

چی کار می کنی = چیکال می کنی

سلام = شلام

دختر = دخمل

پسر = پسمل

عزیزم = عجیجم

جون = جونززززززززززز

بی تربیت = بی تلبیت

بی ادب = بی عوض (این یکی درک ربطش کمی مشکل واقعاً)

دوست ندارم = اصنم نِی خوام

نمیدونم = نیدونم(این روزا خیلی می گن!!)

دوست = دوکس(این کلمه رو نمی دونم از کجا درآوردن

 

 

رفتم سوپر مارکت یکی از فامیلامون چند قلم جنس خریدم .....میگم چقدر میشه اکبر آقا ...؟!!
میگه اصلا صحبتش رو نکن ...!
گفتم بابا اینجوری که نمیشه ....حساب کن جون من خجالتمون نده ....
برگشته میگه ...من عمراااااااااا از تو پول بگیرم....چطور تو چش بابات نگاه کنم بعدا ...؟!
آقا بلاخره با خواهش و تمنای ما گفت : قابل نداره ،اذیتمون نکن ، جون اکبر مهمون باش ، جان تو ، :
46900 نه ببخشید 46950 تومان ...!
خو لامصب این همه گفتی قابل نداره .....بعد از 50 تومان نتونستی بگذری...!

 

یکی از اقوام اومده بودن خونمون دخترش بهم گفت یه آهنگه میخوام دانلود کنم میتونی برام بگیری ؟؟ رفتیم تو گوگل سرچ میکنی، سایت آهنگه میاد، بعد از اینکه لود شد اسکرول میکنی میری پایین ( دختره هم کنارت ایستاده ) : محلول تقویت جنسی آقایان، پماد تحریک جنسی برای خانوم ها، قرص افزایش قوای جنسی واسه جفتتون ... نخواستی؟ تمشک بخور تحریک شی! سوتین حجم دهنده و همچنان تو داری اسکرول میکنی... فروش یه ساعت جدید که اگه بفهمه دیرت شده ساعتو عقب نشون میده استرس نگیری! بلاخره به آهنگ میرسی ، لینک غیر مستقیمه، کلیک میکنی: چنین فایلی موجود نمیباشد !!


نظرات شما عزیزان:

senator
ساعت13:26---18 بهمن 1390
shalam
shalam
webe bamazei dari golam
movafagh bashi
bia pish maaaaaaa


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: MOHAMMADREZA تاريخ: دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to xn--mohammadreza-jt8baamaa.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com